Entä jos sisäinen vaativa äänesi ei olekaan vihollinen?
Moni ajattelee, että sisäinen kriittinen ääni on vihollinen. Se osa, joka sättii, vähättelee, vertailee, häpäisee ja piiskaa kohti täydellisyyttä: “Miksi en jaksa yhtä paljon kuin muut?” “Minun pitäisi olla parempi.” “Ei minusta kuitenkaan ole tähän.” Ja vihollisesta täytyy yrittää päästä…


