Entä jos voisikin elää, eikä vain selviytyä?
Se paikka, jossa seisoin, ei ollutkaan minun. Kun päästin siitä irti, sain nähdä vilaukselta sen, mitä minussa ei ollut vielä päässyt näkyville. Se paikka, jossa seisoin, oli tehty varmistelusta, huolesta ja ennakoinnista. Siinä paikassa kaikki tähtäsi turvan tunteen luomiseen. Tuon…


