Apua mama-tyypeille
Olen onnellinen, väsynyt ja jotenkin ”tohkeana” taas kerran, eli perustilassani. Haluaisin perustaa jonkinlaisen Perfect Mama-apujutun ja pistää kaiken kokemani eräänlaiseksi polttoaineeksi sen pohjalle. Yritän kirjoittaa turbovauhdilla, koska juuri imurin ääneen nukahtanut baby voi herätä milloin vain. Tämä ei liity juurikaan…


