Vapaustaistelun kautta valoverkkoon
Olen tässä taas miettinyt maailman menoa ja yksittäisen ihmisen osuutta maailman tapahtumiin. Mihin me oikein voimme vaikuttaa? Ja mihin meidän pitäisi vaikuttaa? Mikä on yksittäisen ihmisen osuus? Pää on pyörällä kuin useamman liian hurjan karusellikierroksen jäljiltä. Tuntuu, että en ymmärrä … Jatka artikkelin Vapaustaistelun kautta valoverkkoon lukemista
Kopioi ja liitä tämä koodi WordPress-sivustollesi luodaksesi upotteen
Kopioi ja liitä tämä koodi sivustollesi luodaksesi upotteen